Μενού
ΚΑΛΑΘΙ

Συχνές Ερωτήσεις

  1. Με αντικαταβολή κατά την παράδοση της παραγγελίας σας στη διεύθυνση που μας έχετε δηλώσει.
  2. Με πιστωτική/χρεωστική κάρτα (Visa/MasterCard/Maestro) οποιασδήποτε τράπεζας (χωρίς επιπλέον χρέωση).

Τα έξοδα αποστολής είναι 3€ για ένα προϊόν και για αγορές δυο προϊόντων και άνω τα μεταφορικά είναι δωρεάν. Σε περιόδους εκπτώσεων το κόστος ενδέχεται να αλλάξει.

Η παράδοση γίνεται σε 1-3 εργάσιμες ημέρες στα αστικά κέντρα, 2-4 εργάσιμες ημέρες σε  νησιά και δυσπρόσιτες περιοχές

Συνεργαζόμαστε με τα ΕΛΤΑ courier (πόρτα πόρτα)

Οι παραγγελίες που πραγματοποιούνται μέχρι τις 15:00 αποστέλλονται την ίδια ημέρα, διαφορετικά την επόμενη.

  • Σάββατο: Την ίδια μέρα αποστέλλονται παραγγελίες που πραγματοποιούνται μέχρι τις 12:00, διαφορετικά αποστέλλονται την Δευτέρα.

Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται στο www.topcloset.gr με χρήση κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών "ePOS Paycenter" της Πειραιώς.

Η Top Closet σας δίνει τη δυνατότητα να ακυρώσετε την παραγγελία σας εφόσον το επιτρέπει η κατάσταση της. O μέσος χρόνος για να ακυρώσετε την παραγγελία σας είναι γύρω στις 2-3 ώρες. Εάν επιθυμείτε να πραγματοποιήσετε ακύρωση της παραγγελίας σας παρακαλούμε στείλτε μας ένα e-mail στο info@topcloet.gr  ή καλέστε μας στο 2332111044 Δευτέρα-Παρασκευή από τις 09:00 έως τις 17:00 και Σάββατο 10:00 έως τις 14:00.

Αλλαγές και επιστροφές χρημάτων γίνονται εντός 10 εργάσιμων ημερών από την ημέρα που θα παραλάβετε το δέμα σας εφόσον έχουν τηρηθεί όλοι οι κανόνες υγιεινής και το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση.


Μέσα σε κάθε δέμα  υπάρχει το έντυπο αλλαγών όπου αναγράφεται όλη η διαδικασία αναλυτικά. Καλό θα ήταν να υπάρχει μια τηλεφωνική επικοινωνία πρώτού προχωρήσει ο πελάτης σε αλλαγή.


Εάν γνωρίζετε το όνομα ή τον κωδικό του προϊόντος μπορείτε να τον πληκτρολογήσετε στο πεδίο αναζήτησης ή στο μεγεθυντικό φακό που βρίσκετε στο πάνω μέρος της σελίδας. Εναλλακτικά μπορείτε να περιηγηθείτε στις διάφορες κατηγορίες για να δείτε όλα τα διαθέσιμα προϊόντα.

Μόλις ολοκληρώσετε την παραγγελία σας το σύστημα θα σας στείλει αυτόματα ένα email το οποίο θα σας ενημερώνει ότι η παραγγελία σας καταχωρήθηκε. Αυτό επιβεβαιώνει ότι ολοκληρώσατε την παραγγελία σας και ότι έχει φθάσει σε εμάς.


Tip: Εάν δε λάβετε το επιβεβαιωτικό email ελέγξτε το φάκελο της ανεπιθύμητης αλληλογραφίας ή των προσφορών

Μόλις ολοκληρωθεί η επεξεργασία της παραγγελίας σας και το δέμα αποκτήσει αριθμό αποστολής θα λάβετε ένα δεύτερο email με τον αριθμό εντοπισμού του δέματος και την εταιρία courier που θα αποσταλεί το δέμα. Με αυτό τον αριθμό μπορείτε να κάνετε αναζήτησης της αποστολής στο site της εταιρίας courier

Εάν δεν έχετε παραλάβει την παραγγελία σας εντός 5 ημερών από την ημερομηνία αποστολής, στείλτε μας email με τον αριθμό της παραγγελίας σας και το ονοματεπώνυμό σας και θα κάνουμε ότι καλύτερο για να  το εντοπίσουμε.

Για να πραγματοποιήσετε παραγγελία δεν είναι απαραίτητο να κάνετε εγγραφή/δημιουργία λογαριασμού. Μπορείτε να κάνετε την παραγγελία σας ως απλός επισκέπτης καταχωρώντας κάθε φορά τα απαιτούμενα στοιχεία.


Tip: Προτείνουμε να δημιουργήσετε λογαριασμό καθώς την επόμενη φορά που θα κάνετε παραγγελία, τα στοιχεία σας θα είναι ήδη αποθηκευμένα και η διαδικασία θα γίνει πιο γρήγορα.
 

Εάν έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία σας δεν μπορείτε να προσθέσετε κάποιο άλλο προϊόν. Θα πρέπει να μας καλέσετε στο 2332111044 για να μπορέσουμε να επεξεργαστούμε την παραγγελία σας.

Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα σχετικά με την παραγγελία σας, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας με τους ακόλουθους τρόπους:

  • μέσω τηλεφώνου στο 2332111044 (από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 – 17:00 και Σάββατο 10:00 – 14:00)
  • μέσω e-mail στο info@topcloset.gr
Μπορείτε να δείτε τα διαθέσιμα προϊόντα στο site μας. Στα προϊόντα που διαθέτουν νούμερα, για να ελέγξετε τη διαθεσιμότητα, είναι απαραίτητο να επιλέξετε το νούμερο που σας ενδιαφέρει. Σε περίπτωση που το νούμερο σας έχει εξαντληθεί εμφανίζεται το μήνυμα “Ειδοποίησε με”. Πατώντας σε αυτό το πλαίσιο έχετε τη δυνατότητα να καταχωρήσετε το email σας και σε περίπτωση που το προϊόν επιστρέψει σε απόθεμα θα ενημερωθείτε αυτόματα από το σύστημα.

Κατά την παράδοση του δέματος σας, θα λάβετε μία απόδειξη με τον αριθμό εντοπισμού του δέματος.Με αυτό τον αριθμό μπορείτε να κάνετε αναζήτηση της αποστολής στο www.elta-courier.gr/search για να παρακολουθείτε την πορεία του.

Αλλαγές γίνονται εντός 10 εργάσιμων ημερών από την ημέρα που θα παραλάβετε το δέμα σας, κατόπιν συνεννόησης. Στην περίπτωση αλλαγής μας στέλνετε πίσω το δέμα, τα έξοδα αποστολής χρεώνονται σε εμάς, ενώ για να παραλάβετε το νέο δέμα τα έξοδα αποστολής είναι 5€.


Κάθε επιστροφή γίνεται αποκλειστικά μέσω της εταιρείας ΕΛΤΑ COURIER.


  • Εάν πραγματοποιήσετε την επιστροφή σας με οποιαδήποτε άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών είναι με δική σας ευθύνη και χρέωση.
  • Σε περίπτωση σφάλματος της εταιρείας στην αποστολή του προϊόντος ή παραλαβής ελαττωματικού προϊόντος τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν εξ’ ολοκλήρου την εταιρεία μας.
  • Το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται σε άρτια κατάσταση, όπως το παραλάβατε και να μην έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις (καρτελάκια/barcode).
  • Η εταιρεία δε φέρει καμία ευθύνη για τυχόν ζημιές ή φθορές των προϊόντων μετά τη χρήση τους και δεν υποχρεούται να αντικαταστήσει τα προϊόντα αυτά.




Κατά το check out, υπάρχει ειδικό πεδίο όπου θα πρέπει να το συμπληρώσεις με τον κωδικό που έχεις και η έκπτωση θα γίνεται αυτόματα.
Αν δεν μπορείς να μπεις στο e-shop, τότε πιθανότητα θα κάνουμε εργασίες βελτιστοποίησης. Προσπάθησε ξανά σε λίγα λεπτά και βεβαιώσου ότι έχεις πρόσβαση στο Internet.
Για να δημιουργήσεις λογαριασμό, τότε πρέπει να πατήσεις στο μενού το πεδίο “Εγγραφή”  και να συμπληρώσεις τα πλήρη στοιχεία σου.